Heeft u een klacht? Wij luisteren graag. 

Bij Psychologisch Bureau den Boer doen we ons best om u en uw kind de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of dat u een klacht heeft. We vinden het belangrijk om dit te horen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze zorg kunnen blijven verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?
Bespreek het met ons – Vaak kan een open gesprek al veel verhelderen. U kunt uw zorgen of klacht bespreken met de betrokken behandelaar.
Schriftelijk indienen – Wilt u uw klacht liever schriftelijk delen? Stuur ons een e-mail of een brief, en we zullen zo snel mogelijk reageren.
Vertrouwenspersoon - Er is ook de mogelijkheid om een vertrouwenspersoon te spreken. Wanneer u een vertrouwenspersoon wilt spreken kunt u terecht bij het AKJ (www.akj.nl) of Zorgbelang Brabant / Zeeland (zorgbelang-brabant.nl). Zij zijn er om te helpen, zodat u / uw kind weer verder kunt binnen de zorg.

Onafhankelijke klachtenregeling – Als we er samen niet uitkomen, kunt u gebruikmaken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Psychologisch Bureau den Boer aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. KPZ biedt een luisterend oor, vakkundige bemiddeling en onafhankelijk advies voor kleinschalige zorgverleners en zelfstandige zorgprofessionals. Een klachtenregeling die zorgt dat klachten goed opgelost kunnen worden.

Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Ons doel is om samen tot een passende oplossing te komen.Heeft u vragen over de klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op.